Gorenjska Bike MOK - Mestna občina Kranj
O storitvi

Pogosta vprašanja

1. Kolo je parkirano - sistem ga ne zazna

Modra lučka pomeni, da je kolo zaklenjeno.

2. Na določenem postajališču ni koles

Situacija s praznimi postajami lahko nastane zaradi več razlogov. Uporabniki že od 7h naprej uporabljajo sistem in poberejo vsa kolesa na takih postajah kot so Šorlijevo naselje ali Planina (odhod v službo) in se peljejo na Knjižnico in Lekarno. AMZS potem okrog 9h ta kolesa malo razporedi, da pokrije drugi val uporabnikov, ki pa gredo v mesto po drugih opravkih in prav tako s postaj Šorlijevo naselje in Planina. Rešitev bomo dosegli s postopnimi širitvami sistema. Cilj sistema je doseči čim manj aktivnega prestavljanja (z vozili) in čimveč pasivnega prestavljanja (kroženje koles po postajah z uporabniškimi izposojami).

3. Sistem ne dovoli izposoje drugega kolesa

Scenarij, ko uporabnik ne dobi "drugega" se zgodi samo ko prvega ne vrne.

4. Nepravilno vračilo kolesa

Če kolesa ne zaklenemo do konca se lučka na ključavnici obarva rdeče. V določenih primerih, ko uporabnik vrača kolo pod kotom, mu ga uspe spraviti kolo v ključavnico ravno toliko, da ključavnica zagrabi.....a še zmeraj premalo, da bi čitalec v ključavnici zaznal kolo.

 

V takih primerih imamo tudi protokol: zravnamo kolo, in ga porinemo do konca v ključavnico. Če ne uspe, naj uporabnik pokliče temu namenjeni 2 številki.

5. Sprememba uporabniškega imena

Uporabniškega imena se ne da zamenjati. Je edini identifikator, katerega se ne da spreminjati. Enako kot npr. ko si nekdo ustvari novi email naslov - recimo prek gmaila.

 

Edini nacin bi bil, da zbrisemo uporabnika iz baze podatkov in si na novo ustvari uporabniski racun na TICu.

6. Sprememba gesla

Geslo si je moč ponastavitiv preko uporabniškega vmesnika.